niedziela, 30 grudnia 2012

56. Na Nowy Rok... Sznur koralikowy na szydełku

Mam dla Was prezent. Kilka osób pytało mnie jak zrobić sznur koralikowy na szydełku. Sama tej techniki nauczyłam się z ogólnie dostępnych filmików na platformie youtube.com. Nie potrafię wymienić jednego, ponieważ uczyło mnie kilka filmów a każdy z nich wnosił jakąś część wiedzy potrzebnej do szydełkowania koralikami. W związku z tym postanowiłam stworzyć filmik pokazujący pokrótce jak tworzyć w tej technice. Mój tutorial na sznur koralikowo - szydełkowy stworzony jest dla osób które znają podstawy szydełkowania (a jeżeli nie, pogrzebcie w internecie, na pewno traficie na filmik instruktażowy, nawet po polsku). Ja szydełkować potrafiłam już po mamie;) Mam nadzieję, że moje wideo ułatwi Wam robótkowanie:)



11 komentarzy:

  1. Muszę powiedzieć, że jest rewelacyjny :) Szydełkowy lajkonik taki jak ja zrozumiał o co chodzi :)
    Bardzo dziękuję :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurs jest świetny - wszystko bardzo dokładnie wytłumaczone i pokazane. Może uda mi się wreszcie nauczyć, bo poprzednie próby niezbyt udane.
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. O, świetny tutorial! Rozwiązał wiele moich wątpliwości i kłopotów. ;) Mam tylko jeszcze jedno pytanie - jak robię sznur to po kilku rzędach wszystko się plącze, staje się on jakby ciaśniejszy i nie widać pod który koralik powinnam się wbić, mieszają... Próbowałam z patyczkiem w środku, ale z każdą chwilą coraz trudniej jest coś na nim robić, ponieważ jest to wszystko coraz ciaśniejsze. Mimo, że patyczek jest dość cienki. Masz na to jakąś radę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo bardzo dzięki za ten tutorial:) oglądałam go chyba ze sto razy aż w końcu...się robi:))) pierwsza bransoletka:) dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam , obejrzałam, spróbowałam, WYSZŁO !!!!!

    Bardzo, bardzo dziękuje za najlepszy przepis na koralikowy sznur .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały opis pokaz ja tez będę robił ale pytanie jak sie przyczepia zapinki, a jak sie robi takie różne wzory jak późniejszy piękny komplet czarny w romby???

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tutek:) Dzięki Tobie dopiero zrozumiałam co i jak:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy jest szansa na zrobienie filmu o koralikowych kulkach??

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, wczesną wiosną trafiłam na Twój tutorial na Youtube, potem na bloga. Pierwsze próby poczyniłam jakimiś chińskimi krzywulcami i o dziwo to co wyszło już mnie zadowoliło. Dopiero dziś zabrałam się za swoją pierwszą bransoletkę, bardzo fajny tutorial, a pierścionek na Kreatywnym Kufrze cudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj !!!!
    Twój tutorial jest świetny !!!
    I o dziwo wychodzi mi coś z tych koralików.
    Wielkie dzięki za filmik !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń